خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شخصیت مقام معظم رهبری، مبنای وحدت ملی و اتحاد مسلمانان جهان است

حجت الاسلام معبودی گفت: انسجام مسلمانان و وحدت ملی، حول محور شخصیت مقام معظم رهبری در کشور و جامعه اسلامی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۱۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست مجازی تبیین شخصیت و اندیشه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و بسیجیان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ با اشاره به لزوم شناسایی اندیشه های مقام معظم رهبری بیان کرد: شناخت اندیشه های مقام معظم رهبری همچون چراغی است که جهت و مسیر انقلاب را نمایان می کند.

حجت الاسلام معبودی گفت:
کسی که شناخت بیشتری با اندیشه های مقام معظم رهبری داشته باشد در دام شیادان و سارقان فرهنگ و فتنه گران نمی افتد و در مواقع فتنه دچار شک و تردید نمی شود. ما قطعا تاریخ اسلام را یاد داریم که در جنگ صفین، در دمادم پیروزی، متاسفانه فتنه ای ایجاد شد و آنان که شناخت فتنه را نداشتند امیرالمومنین(ع) را وادار به عقب نشینی کردند.

وی با اشاره به راه های شناخت اندیشه رهبری بیان کرد: از طریق نوشتار و رفتار و کردار در مواقع مختلف می توان به اندیشه رهبر انقلاب دست یافت. نباید به اندیشه مقام معظم رهبری به صورت تک بعدی پرداخت بلکه اندیشه ایشان ابعاد مختلف موضوعات جامعه را در بر می گیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: یکی از اصول شخصیت رهبری، وحدت محور بودن ایشان است و این بعد شخصیتی به گونه ای است که با هر حرکتی که بویی از اختلاف در جامعه داشته باشد به شدت مقابله می کند و انسجام مسلمانان و وحدت ملی، حول محور شخصیت ایشان در کشور و جامعه اسلامی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: عدالت محوری و فساد ستیزی، حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالم و استکبارستیزی و نگاه خوشبینانه و آینده روشن، از ویژگی های بارز شخصیت مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: امروز در برهه آخرالزمان باید در کنار رهبری عزیز که نماینده امام زمان(عج) است باشیم و در مقابل دسیسه های دشمن مغلوب جنگ روانی دشمن نشویم. بلکه همانگونه که با اقتدار و بصیرت دشمن را در جنگ سخت شکست دادیم در جنگ نرم و جنگ های ترکیبی نیز باید با همان صلابت در مقابل دشمن بایستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار