مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

مشارکت بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان و خیّران تهرانی در پویش یلدای فاطمی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مشارکت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خیّران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در پویش یلدای فاطمی خبر داد و گفت: جمع آوری و توزیع کمک های حامیان و خیّران همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۶۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت:در قالب پویش یلدای فاطمی با همکاری سپاه محمد رسول الله (ص) در سراسر شهر تهران ۱۴۰ هزار سبد کالا تدارک دیده شده است که میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران  و سایر نیازمندان ازجمله در محله هرندی توزیع می شود.

وی افزود: در محله هرندی ۲۸۰ خانواده تحت حمایت دائم  و ۵۰۰ خانواده غیرمددجو توسط کمیته امداد شناسایی شده است کمک خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: همچنین تاکنون با همکاری بیش از ۲۷۵ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مناسبت شب یلدا به ۱۱۶۰ خانواده ایتام و محسنین کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می کنند، بیان کرد: همه این مراکز به نوبه خود کمک هایی برای خانواده های نیازمند شناسایی شده در این راستا دارند.

وی ادامه داد: تشکر می کنم از همه خیّرانی که کمک کردند شب یلدا که طولانی ترین شب سال است و ایرانیان مراسمات خوبی به این مناسبت دارند سفره نیازمندان نیز رنگین شود و به نوعی بدانند که مردم عزیزمان به یاد آنان هم هستند؛ کار خوبی هم که سپاه انجام داد باعث شده این دلگرمی میان خانواده های نیازمند بیشتر شود.

پرپنچی در پایان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین ،گفت : از سال ۱۳۷۸ این طرح اجرایی شده و یکی از طرح های ماندگار کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۹۰ هزار حامی با کمیته امداد استان تهران،همکاری دارند، بیان کرد: کمک های حامیان و خیّران به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

شایسته ذکر است؛ عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۷۸۶ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دست نیازمندان برسانند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار