استاندار اردبیل:

تکمیل زنجیره تولید در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی دارد

استاندار اردبیل گفت: تکمیل زنجیره تولید در بخش صنعت نقش مهمی در اشتغال پایدار و کاهش هزینه تمام شده محصولات تولیدی دارد.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۱۲
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

تکمیل زنجیره تولید در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید حامد عاملی  در جریان بازدید از مجموعه کارخانجات آرتا انرژی و بررسی مشکلات زیرساختی این واحد برای توسعه زنجیره تولید، نقش صنعت را در توسعه استان حائز اهمیت دانست.
وی افزود: مهم ترین اولویت دولت حمایت از تولید و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی و اشتغال استان است و تکمیل زنجیره تولید واحدهای صنعتی نیز از جمله اقداماتی است که برای تامین زیرساخت‌های آن حمایت های لازم صورت می گیرد.
استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت و تکمیل زنجیره مجموعه کارخانجات آرتا به عنوان مجموعه صنعتی مطرح در کشور و حتی خاورمیانه، از انجام هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات موجود در راستای تامین آب، برق، گاز و فیبرنوری در این مجموعه خبر داد.
وی تصریح کرد: از جمله واحدهای تولیدی مجموعه کارخانجات آرتا، واحد تولید متانول بوده که تا چهار ماه آینده قابل افتتاح است.
وی اظهار کرد: تولید ام دی اف، پروفیل و اچ دی اف از دیگر واحدهای تولیدی این مجموعه بوده که با طرفیت بسیار بالایی مشغول فعالیت هستند.
استاندار اردبیل تولید چوب و نهال‌کاری برای تامین مواد اولیه این واحد را از جمله اقدامات این مجموعه اعلام کرد و گفت: مقدمات لازم در راستای تامین زمین برای کاشت نهال انجام گرفته و با هماهنگی‌های لازم سایر نیازمندی‌های این امر نیز تامین می شود.
وی با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ در استان نتیجه تلاش‌های شبانه روزی فعالان بخش صنعت و سرمایه گذاران بوده ، از اقدامات ایثارگرانه فعالان بخش تولید قدردانی کرد.
در ادامه این بازدید مشکلات مربوط به تامین آب، گاز ،برق ،فیبر نوری ،مسائل زیست محیطی و اخذ تسهیلات بانکی بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

ارسال نظرات