خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

امروز برای پاسداری از انقلاب باید در مکتب سلیمانی باشیم/مسیر انقلاب روشن است

سردار آتانی عنوان کرد: همه امروز برای پاسداری از انقلاب باید در مکتب سلیمانی باشیم. جهاد، ایثار، کار عاقلانه و هوشمندانه با تدبیر را سرلوحه قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۵۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرد: باید همانند پاسداران عملیاتی کار کنید چرا که تا اطلاعات کافی نسبت به خود و جبهه مقابل نداشته باشید نمی توانید دست به اقدام موفقیت آمیز بزنید. لذا باید میزان تجهیزات، ظرفیت، نیروها و توان نظامی دشمن را بسنجید و پس از آمادگی و تجهیز نیروی خودی با طرح و شناخت کامل دست به اقدام و عمل بزنیم.

وی افزود: دشمن تمام توان نظامی، اقتصادی، سیاسی، رسانه ای خویش را به کار گرفته و با اجرای جنگ در منطقه به دنبال به زانو درآوردن ایران در غرب آسیا بود. اما ما مقابله کردیم و دشمن را وادار به عقب نشینی از تعرض به کشور کردیم. دشمن با نگاه براندازی نظام اسلامی، کودتای نقاب، غائله پاوه و کردستان، آمل و بابل و جنگ ۸ساله را طراحی و اجرا نمود اما با شکست سنگینی مواجه شد.

سردار آتانی تصریح کرد: دشمن وقتی در حوزه نظامی شکست خورد برای ایجاد یاس و نا امیدی پا به عرصه گذاشت و تمام امکانات رسانه ای خود را فعال کرد تا به همه القا کند مسئولان فاسد هستند. چون نا امیدی باعث ریزش اعتماد مردم می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: آمریکایی ها در تمام فتنه های خود، توسط نیروهای انقلابی تحقیر شدند، پس برای دستیابی به هدف خود مبنی بر دلسرد کردن مردم از انقلاب باید بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود، القا فاسد بودن مسئولان در دستورکار جریان رسانه ای و تبلیغی دشمن قرار گرفت.

سردار آتانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را اعلام کردند که جزو چهار سند معتبر و رسمی شیعه است. در بیانیه گام دوم انقلاب، به جوانان، طهارت و پاکی مسئولان اشاره شده است. رهبر معظم انقلاب به عنوان امام امت هر سخنی فرمودند به واقعیت پیوسته است. در بیانیه گام دوم، مسیر پیشرفت، با اعتماد و موتور محرک جوانان پیش می رود.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی یک روستایی متولد کرمان است که مدرک تحصیلی دیپلم را در دوران پهلوی گرفته اما هر عملش یک رساله است. همه امروز برای پاسداری از انقلاب باید در مکتب سلیمانی باشیم. جهاد، ایثار، کار عاقلانه و هوشمندانه با تدبیر را سرلوحه قرار دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شما جوانان که قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشکیل دادید، بسترهای فسادزا را شناسایی کنید تا موجب رانت و مفسده نگردد، مسئولان زحمت کش هستند، تلاش می کنند اما گاهی قوانین ناکارآمد باعث خطای برخی ها می شود لذا برای کاهش بسترها لازم است تا برخی قوانین تغییر یابد.

سردار آتانی در پایان گفت: مسیر انقلاب روشن است. انقلاب های زیادی مانند سودان، روسیه، لیبی، فرانسه رخ داده اما پس از سالها به این نتیجه رسیدند که مسیر را اشتباه رفته اند. در حالی که انقلاب اسلامی با قدرت و پویایی تمام پیش می رود و شعارهایش هر روز زنده تر از گذشته است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها