به همت سپاه ناحیه دهلران صورت گرفت؛

برگزاری نشست هماهنگی ۹دی شهادت حاج قاسم سلیمانی در دهلران/دیدار بسیج دانشجویی در روز وحدت حوزه و دانشگاه در دهلران

نشست هماهنگی و برنامه ریزی حماسه عظیم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۵۵
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست هماهنگی و برنامه ریزی حماسه عظیم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باحُضورحجت‌الاسلام موسوی امام جمعه دهلران،سرهنگ مرغزاری جانشين سپاه ناحیه و جمعی از مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه دهلران با اشاره به اهمیت یوم الله ۹ دی گفت:۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران است و  این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و ملت ایران این حماسه بزرگ را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

جانشین سپاه ناحیه دهلران نیز حماسه ۹ دی را خنثی‌کننده فتنه دشمنان دانست و گفت: حماسه یوم الله ۹ دی‌ماه حرکتی بر اساس شور و شعور ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی بود که نقشه شوم فتنه‌ها را که در اتاق فکر دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در چندین سال طراحی شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی کرد در این راستا مجموعه بسیج و سپاه شهرستان آماده هرگونه همکاری برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان است.

دیدار بسیج دانشجویی در روز وحدت حوزه و دانشگاه در دهلران

به گزارش خبرگزاری بسیج،بمناسبت فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه، تعدادی از مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های سطح شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دهلران با حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کردند.

برگزاری نشست هماهنگی ۹دی شهادت حاج قاسم سلیمانی در دهلران/دیدار بسیج دانشجویی در روز وحدت حوزه و دانشگاه در دهلران

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار