فلاحی:

رزمایش اخیر سپاه، بخشی از تدابیر برجام بود/ منتفی بودن جذب 30 درصدی زنان، در مدیریتهای دولتی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اجرای موفق رزمایش سپاه را جوابی کوبنده به اخلالگری رژیم صهیونیستی در مذاکرات عنوان کرد و گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) به اسرئیلی ها فهماند، در صورت تداوم خرابکاری و مانع تراشی آنها در موضوع هسته ای، دیواره های امنیتی این کشور دچار چالش اساسی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۷۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

«سارا فلاحی»، سخنگوی فراکسیون زنان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ،در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بسیج، به مسئله بکارگیری 30 درصدی زنان در مدیرتهای دولتی پرداخت و گفت: در چله دوم انقلاب و بیانیه گام دوم ، آنطور که باید از ظرفیت بانوان استفاده نشد که این برخلاف تاکید مقام معظم رهبری است، زیرا ایشان زنان را رهبران جامعه و اهل فکر و عمل توصیف کرده بودند.

وی در ادامه، آب پاکی را روی دستان مطالبه گران این لایحه ریخت و اظهار داشت: متأسفانه این وعده که زنان متناسب با توانایی آنها بکارگیری شوند در دولتهای قبل و کنونی صورت نگرفت و ظاهراً به نظر می رسد با توجه به سیگنالهای دریافتی، این خواسته عملیاتی نخواهد شد، اما بعنوان نماینده مجلس کماکان در تلاش برای تحقق آن خواهیم بود.

فرانسه، وکالت سعودی ها و اسرائیلی ها را کنار بگذارد

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، رژیمهای صهیونیستی و سعودی، با بستن قراردادهای هنگفت مالی در کشور فرانسه، این کشور را به دومین اخلالگر، بعد از اسرائیل در مذاکرات هسته ای مبدل کرده اند.

این نماینده مجلس معتقد است، اگر پاریس وکالت خود از رژیمهای منفور منطقه را کنار بگذارد، مذاکرات زودتر از موعود به نتیجه خواهد رسید.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس گفت: متن مذاکرات مشخص است و خارج از مواضع هسته ای چیزی دیگری مطرح نیست که برای آن به گفتگو بنشینیم. با زیر پا گذاشتن تعهدات از سوی غربی ها و خروج آمریکا از برجام، ظلمی آشکار در حق ایران شد و قصد ما در جلسات آینده با چهار کشور اروپایی، دفاع از مطالبات برحق خود است.

نماینده مردم ایلام در بخش دیگری از این گفتگو، رزمایش اخیر سپاه را بخشی از مدیریت برجامی در جلسات کمیسیون سیاست خارجی برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از بحرانهای گذشته کمیسیون، واکنشی مثبت به خرابکاری رژیم صهیونیستی، آشوب آنها در مذاکرات هسته ای و مدیریت چنین اتفاقهایی در آینده بود، که رزمایش روز گذشته پیامبر اعظم(ص) پیامد بسیار تندی را برای این رژیم جعلی به همراه داشت.

فلاحی در تکمیل گفته خود تصریح کرد: آزمایش موشکهای فوق پیشرفته و نقطه زن سپاه در رزمایش اخیر، حاوی دو پیام جدی به کشورهای غربی و در رأس آن اسرائیل بود، اول اینکه از حق دفاعی خود کوتاه نخواهیم آمد و دیگری فهماندن این مطلب به دشمن صهیونیستی است، که اگر دست از شرارت و خباثت نکشد، دیواره های امنیتی آنها دچار چلنج اساسی خواهد شد.

ارسال نظرات