شهردار نهاوند خبر داد

آغاز به کار یگان جمع آوری سدمعبر در نهاوند

نهاوند-شهردار نهاوند از آغاز به کار یگان جمع آوری سدمعبر در نهاوند خبر داد و گفت: دستفروشان و وانت بار‌های سطح شهر به زودی در دو بازار روز ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۹۷
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید یوسفی نوید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نارضایتی‌های مردم و کاسبان شهر مبنی بر حضور دستفروشان  و وانت بار‌ها در سطح معابر و خیابان‌های اصلی شهر و ایجاد سدمعبر و مزاحمت برای تردد، موضوع ساماندهی فروشندگان سیار سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به یقین هیچ دستفروشی نمی‌خواهد در گرما و سرما و در معابر و خیابان‌های مختلف فعالیت کند که تحقق این امر، مستلزم وجود مکانی ثابت و متمرکز است تا آنان بتوانند با خیالی راحت بساط پهن کرده و به فعالیت خود برای کسب رزق حلال مشغول شوند که بازار روز این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

شهردار نهاوند بیان کرد: با آغاز به کار یگان جمع‌آوری سد معبر در شهر نهاوند، هیچ فردی در سطح شهر حق دستفروشی را ندارد و باید به دو بازار روز واقع در کوچه زینبیه و کوچه مسجد حاج خدارحم مراجعه کنند در غیر این صورت توسط یگان سد معبر جمع آوری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین وانت بارها نیز حق پارک در خیابان و معابر اصلی شهر را ندارند و باید به لاین کند رو بلوار امام حسین (ع) که برای دستفروشان سیار طراحی و در نظر گرفته‌ایم منتقل شوند در غیر این صورت با توجه به دستور دادستان خودروی آنها به پارکینگ و اموال آنها به نفع دولت مصادره می‌شود.

یوسفی نوید در پایان تاکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان با آغاز به کار یگان جمع آوری سدمعبر توسط شهرداری و پشتیبانی نیروی انتظامی به زودی ساماندهی و در این رابطه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات