شهدا موج بیداری اسلامی را در جهان رقم زدند

پیام قدردانی خانواده شهید"علی میر علی‌زاده" و سپاه حضرت عباس (ع) از مردم استان اردبیل
کد خبر: ۹۴۰۲۳۹۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

شهدا موج بیداری اسلامی را در جهان رقم زدند

در پیام قدردانی خانواده شهید "علی میر علی‌زاده"  و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از مردم ولایی استان و شهرستان مشگین شهر آمده است :بی گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه‌ای به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام ، ولایت و امنیت جامعه است.


در سرزمین خاطره‌ها آنان که بخشنده اند و مهربان و اخلاص و مجاهدت دارند جاودان می‌مانند. اینان که نشان محبت و مودت و معرفت بر سینه دارند چونان خورشیدی فروزان بر خاطره‌ها می‌درخشند و شهیدان ما از تبار عاشقانی اند که قلبی آکنده از صفا، وفا و دلدادگی دارند و در خاطره‌ها و فراتر از زمان‌ها و مکان‌ها ماندگارند.
با ورود پیکر پاک شهید مدافع وطن و پیرو صدیق راه ولایت، "علی میر علی‌زاده"  فضای استان ما مملو از عطر خوش ایثار، از خودگذشتگی و همدلی شد، آری هر بار که یکی از این پرستو‌ها فضای استان را به حضور خود عطر آگین می‌کند، مردم عزیز و شهید پرور استان اردبیل بویژه شهرستان مشگین شهر با حضور سرشار از شور و شعور خود ثابت می‌کنند که راه این شهدا تنها راه رسیدن به سعادت حقیقی و مسیر این شهدا تنها مسیر رستگاری و فلاح و نجات در دنیا و آخرت است.


بدینوسیله بر خود فرض می‌دانیم خاضعانه و در کمال ادب به پاس این حضور سجده شکر به درگاه احدیت به جای بیاوریم و از همه مسئولین، ارگان ها، نهادها، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و به خصوص مردم انقلابی، غیور و شهید پرور استان اردبیل،شهرستان مشگین شهر و روستای احمدآباد که در تمامی مراحل انتقال پیکرشهید علی میرعلی زاده پس از 39 سال، استقبال، شب وداع، تشییع پیکر، مراسم سوم و دیگر آیین و برنامه‌ها با حضور گرم و صمیمی و باشکوه خود مایه قوت قلب و تسلی خاطر این خانواده شدند، کمال تشکر را داشته باشیم.

همین جا لازم است از  محبت های بیکران مسولین عزیز استان اردبیل و مشگین شهر،مجموعه‌های مردمی،نهاد های انقلابی و خادمان افتخاری شهدا در استان و همه بزرگوارانی که در این مدت از هیچ کوششی دریغ نداشتند، نهایت سپاس را داشته باشیم و از درگاه خداوند سبحان برای تک تک این برادران و خواهران ارجمند و آحاد مردم مومن آرزوی سلامت، سعادت و اجر عظیم در دنیا و آخرت مسئلت می‌نمائیم.


امید است همه ما بتوانیم در این مسیر پیرو راه شهیدان، امام راحل (ره)، و ولی امرمسلمین جهان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی باشیم و عطر خوش حضور شهیدان بتواند مایه همدلی بیشتر برای عزت و سربلندی این مرز و بوم و میهن اسلامی بشود. ان شاءالله تعالی.

ارسال نظرات
آخرین اخبار