خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

حفظ نظام از واجبات است و امروز حفظ پرچم و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز مهم تر است.

هم زمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای زمان آباد با حضور رزمندگان گردان 108 امام حسین علیه السلام در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) (امامزاده نرمی) برگزار شد
کد خبر: ۹۴۰۲۵۹۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14امام حسین (ع) هم زمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای زمان آباد با حضور رزمندگان گردان 108 امام حسین علیه السلام در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) (امامزاده نرمی) برگزار شد

سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این یادواره که در آستان مقدس حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) (امامزاده نرمی) برگزار گردید ضمن بیان اهمیت جایگاه شهداتصریح کرد: همه شهدای ما از روحانی، کسبه، دانش آموز، دانشجو و… یک سبک و یک سیره  مشترک در زندگی خود داشتندو آن ولایت پذیری و اطاعت از ولی امر بود.

این فرمانده افزود: الگو و سرمشق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ما، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدایی است  که در واقعه عاشورا حضور داشتند است چرا که نمونه پیروان عاشورا، این شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا هستند.

سردار مجتبی فداء با بیان اینکه یکی از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی دین داری اش بود، عنوان کرد: ولایت باوری، ولایت پذیری و ولایت محوری از دیگر صفات سردار دلها بود و با همین ویژگی ها توانست جبهه مقاومت را هدایت کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان تصریح کرد: یکی از بارزترین ویژگی های حاج قاسم، مردم داری و مردم یاری بود که از نمونه های آن می توان به حضور در سیل خوزستان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به سیل زدگان خوزستان از وظایف قانونی سردار دلها نبود، اظهار کرد: منطقه مأموریتی حاج قاسم سلیمانی خارج از کشور و در جبهه مقاومت بود ولی وقتی دید که مردم خوزستان رنج می برند، وارد میدان شد.

سردار فداء خاطر نشان کرد: حاج قاسم در سیل خوزستان نه تنها خودش وارد میدان شد، بلکه از ظرفیت ابومهدی المهندس و حشد الشعبی عراق هم استفاده کرد تا نشان بدهد ایران و عراق همبستگی دارند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان افزود: سردار سلیمانی خانواده و فرزندان شهدا را مانند فرزندان خودش دوست می داشت و همیشه با آنها ملاقات می کرد.

وی تصریح کرد: همانطور که حاج قاسم یکی از الگوهای ماست؛ باید تک تک شهدای این شهرستان  الگو، سرمشق و چراغ هدایت باشند اما اصل این است که چگونه معرفی کنیم.

سردار فداء گفت: حضرت آقا می گویند یکی از ویژگی های حاج قاسم این بود که چه در داخل و چه در خارج به رعایت دستورات شرعی مقید بود و نماز اول وقت جزء سیره شهدای ماست.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعترافاتی داشته اند، اظهار کرد: دشمنان ما می گویند ما در این منطقه چندین تریلیون دلار هزینه کرده ایم اما این جمهوری اسلامی ایران است که عزت پیدا کرده است؛ کسی که تمام نقشه های ما را نقشه بر آب کرده است، جمهوری اسلامی ایران بوده که ما به دنبال نابودی جبهه مقاومت بودیم و جمهوری اسلامی ایران این اجازه را نداد.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی، دشمنان ملت ایران به دنبال تفرقه افکنی بین ما هستند و هر روز با یک اسم به مقابله با نظام بلند می شوند.

سردار فداء در پایان خاطر نشان کرد: حفظ نظام از واجبات است و امروز حفظ پرچم و نظام از همه چیز مهم تر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار