دواقدام ارزشمند بسیج حقوقدانان سپاه فتح:

سرکشی از خانواده های بیماران صعب العلاج و زندانیان جرائم غیرعمد در یاسوج

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل خانواده های بیماران صعب العلاج و زندانیان جرائم غیرعمد از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۳۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان، در دیدار با خانواده های دارای بیماران صعب العلاج بیان کرد: یکی دیگر از کارهای بسیج حقوقدانان رسیدگی و کمک به بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌ العلاج است که از پرهزینه‌ ترین بیماری‌ ها بوده و معمولاً درمان طولانی مدتی را به خانواده‌ ها تحمیل می‌ نماید.

وی ابراز داشت: نبرد با این بیماری در سال های متوالی نیازمند همیاری با بیماران و خانواده های آنان از منظر مالی و روحی است.

علیزاده در پایان ضمن تشکر از همه افراد و نهادهایی که در جهت حل مشکلات و آگاه سازی مردم کمک می کنند، خواستار حمایت همه جانبه نهاد های حمایتی از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب شد.

سرکشی از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد 

دومین برنامه از ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی، بازدید مشترک مسئول بسیج سازمان حقوقدانان سپاه فتح و سروان پاسدار سعادت صالحی مسئول بسیج دانش آموزی از خانواده های زندانیان غیر عمد آزاد شده بود.

علیزاده مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و یویراحمد در بازدید از خانواده زندانیان آزاد شده عنوان کرد: زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده‌ها و جامعه تحمیل می‌کند و حل این بحران از طرف خیرین می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.
وی گفت: انقلابی، بسیجی و جهادی کسی است که مشکلی را از جامعه و مردم حل کند و ما برآنیم تا جایی که ممکن است با ارتباط رو در رو و دوسویه با مردم به حل مشکلات آن‌ها کمک کنیم.
علیزاده ابراز داشت: افرادی که مشکل قضائی و حقوقی داشته باشد می‌تواند با مراجعه به سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح  مسائل خود را مطرح کند.بسیج حقوقدانان سپاه فتحبسیج حقوقدانان سپاه فتحبسیج حقوقدانان سپاه فتحبسیج حقوقدانان سپاه فتح

ارسال نظرات
آخرین اخبار