خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت زینب(س)

نقش اساسی در مبارزه علیه استکبار جهانی فرماندهی مدبرانه شهید حاج قاسم سلیمانی است

آیین دومین سالگرد سردار دلها، شهید سلیمانی با حضور جمعی از مدیران، بسیجیان و کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد
کد خبر: ۹۴۰۲۹۱۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان،از بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان  آیین دومین سالگرد سردار دلها، شهید سلیمانی با حضور جمعی از مدیران، بسیجیان و کارکنان  ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه7دی1400 با سخنرانی سردار نوعی اقدم  فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت زینب(س) برگزار شد.

سردار "نوعی اقدم‌‌" از همرزمان شهید سلیمانی در این آیین با بیان بخشی از خاطرات و عملیات های نظامی بر علیه استکبار جهانی در منطقه و نقش اساسی و مدبرانه سردار شهید سلیمانی گفت: از ویژه گی های برجسته این سردار بزرگ می توان به مدیریت، تدبیرقوی، شجاعت، اخلاق محور و بکارگیری همه نیروها با اعتقادات مختلف(مسیحی مسلمان و...) اشاره نمود.

 وی در ادامه بابیان نقش انقلاب اسلامی در جهان و منطقه تصریح نمود: با ظهور انقلاب اسلامی، نظام دو قطبی شرق و غرب فرو پاشید وانقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، به عنوان قدرت سومی در جهان شکل گرفت که هم اکنون در مناطق مختلفی از جهان بویژه خاور میانه در مقابل ظلم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستاده است.

وی افزود: هم اکنون بزرگترین جبهه تقابل با دشمن، جبهه صنعت است زیرا مسیر تولید و نوآوری یعنی تولید قدرت ،  و تنها راه مبارزه با تحریم هاست.

سردار نوعی اقدم خطاب به فولاد مردان جبهه اول صنعت در ذوب آهن اصفهان نیز گفت:شما فولاد مردان برای نظام و کشور بسیار مهم هستید چرا که برای اعتلای تولید و صنعت کشور تلاش می کنید و این همان دفاع از ارزش‌ها، خون شهدا و سردار سلیمانی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت زینب(س) یادآور شد:ذوب آهن اصفهان یکی از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در طول انقلاب و رشد و توسعه صنعت نقش آفرینی کرده است..

در آیین مذکور ضمن اجرای زیبای گروه سرود در وصف سردار دلها، از رسول معتمدی فرزند خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان که موفق به کسب مقام قهرمانی جهان در قابت های جهانی وزنه برداری شده است، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها