خبرهای داغ:

بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در دارالمومنین همدان برگزار شد

همدان-مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالروز ۹ دی ماه ۸۸ با حضور مسئولین و مردم ولایت‌مدار دارالمومنین همدان در میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۹۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالروز ۹ دی ماه ۸۸ با حضور مسئولین و مردم ولایت‌مدار دارالمومنین همدان در میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

در این اجتماع پرشور مردم ولایتمدار همدان با سر دادن شعارهای مختلف از قبیل «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «تا پای جان حامی انقلابیم پیرو خط رهبر و امامیم»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «وصیت تمامی شهیدان پیروی رهبری است و قرآن»، «نتیجه بصیرت، میثاق با ولایت، راه نجات امت میثاق با ولایت» و «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر اتحاد و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه همدان با حضور پرشور خود در اجتماع گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با حمایت و پشتیبانی از ولی زمان خود، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، انزجار خود را از فتنه و فتنه‌گران اعلام کردند.

همچنین در آستانه شهادت سردار دلها، سرباز وطن «حاج قاسم سلیمانی» گرد هم جمع شدند تا اعلام کنند همواره در مکتب امام حسین(ع) که همان مکتب «حاج قاسم» است، هستند و شعار «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سر دادند.

در ادامه نیز برنامه‌های متنوعی از قبیل سخنرانی و اجرای گروه سرود و همخوانی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار