بیانیه مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز بصیرت

کد خبر: ۹۴۰۳۴۰۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز بصیرت بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:
نهم دی ماه ریشه ای برگرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دارد، که فصل تازه‌ای در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می باشد. توطئه ای که با هوشیاری مردم دیندار و متعهد به فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی با حضوری بی‌بدیل دستاوردهای نظام اسلامی را حفظ کرد، و دسیسه هاو توطئه های دشمنان و عوامل دست‌نشانده آنان را خنثی نمود.
ملتی که حماسه ای جاودان با الهام از هدایت الهی و حضوری به هنگام در صحنه، زیباترین روز تاریخی را به صورت خودجوش خلق که هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
شورای فرهنگ عمومی وکارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن بزرگداشت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مانند سال‌های قبل همگام با مردم انقلابی و همیشه در صحنه استانی ، در تجمع دشمن شکن 9 دی حضور یافته تا دیگر باربا آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نموده و برائت وبیزاری خود را از دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار