تبیین دستاورد‌های انقلاب برای نسل جوان، مهمترین وظیفه مربیان سیاسی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: مهمترین وظیفه هادیان و مربیان سیاسی، تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب برای نسل جوان کشور است  
کد خبر: ۹۴۰۳۶۹۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز در نشست هسته های فکری هادیان سیاسی که به مناسبت دهه بصیرت در سپاه برگزار گردید خاطر نشان کرد : وظیفه مهم هادیان و مربیان سیاسی، تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب برای نسل جوان کشور است.

 وی تصریح کرد :نقش هادیان سیاسی در سپاه وبسیج، تربیت نیروهای مومن، معتقد و ارزشی و همچنین متعالی و پویایی نسل جوان با روشنگری صحیح می باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین لرستانی گفت : ایجاد توانایی انگیزه های فکری ومعنوی به منظور دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، ارتقاء و بینش دینی، و آموزش‌های معنوی و بصیرت بخشی مسائل سیاسی از جمله این نقش‌ها است. 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز اظهار داشت :هادیان سیاسی در این برهه حساس این است باید روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند. 

 

سرهنگ یوسفوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست در برابر قدرت جبهه مقاومت و انقلاب کاملا ناتوان هستند، اضافه کرد: به برکت انقلاب، درایت رهبری ومجاهدت‌های ، جبهه حق کشور عزیزمان در قدرت بالایی قرار گرفته و دشمن را ناکارآمد کرده است. 

 

وی افزود: ملتی که می‌خواهد تمدن سازی کند، فشارها زیادی را متحمل می‌شود و هادیان سیاسی باید در چنین شرایطی با مجاهدت شبانه روزی مردم را راهنمایی کنند.

 

مازیار صلواتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار