اعزام گروههای جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان در چابهار

چابهار/ سرهنگ سارانی گفت: چهار سالن ورزشی برای اسکان آسیب دیدگان بارندگی های اخیر آماده شده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۸۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه چابهار، گفت: از روز اول بارندگی ها و قبل از آن هشدارباش هایی به گروههای جهادی داده شد تا آمادگی لازم را داشته باشند.همچنین در فضای مجازی قبل از وقوع بارندگی هشدارها و اطلاع رسانی های لازم به مردم عزیز منطقه صورت گرفت تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

وی ادامه داد: در راستای کمک به آسیب دیدگان تعداد 4 سالن ورزشی با همکاری هلال احمر برای مردم مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه چابهار افزود: در حال حاضر 200 نفر در سالن ورزشی روستای کمب از روز اول اسکان داده شده اند و کمک رسانی همچنان ادامه دارد. در این مدت نیز وعده های غذایی صبحانه،نهار و شام برای این عزیزان تهیه و توسط بسیجیان حوزه شهید عالی کمب توزیع شده است.

سارانی گفت: در روستای تیس با همکاری بنیاد تعاون سپاه، قرارگاه شهید فولادی و بسیجیان معابر مسدود شده با استفاده از خودروهای سنگین بازگشایی شده است.

سرهنگ سارانی تصریح کرد: برای تعداد 85 کپر در روستاهای کمب،میرآباد و مرادآباد پلاستیک تهیه و روی کپرها کشیده شده تا از بروز خسارت جلوگیری شود.

ایشان در ادامه بیان داشت: تعداد 5 گروه جهادی برادر و 1 گروه خواهر نیز برای کمک رسانی به مناطق مختلف اعزام شده اند.

خدارم سارانی گفت: در روستای میرآباد نیز 11 خانه دچار آبگرفتگی و خسارت اموال شده بود که با کمک بسیجیان این خانه ها مرتب سازی شد.

سارانی در پایان گفت: بسیج همیشه در صحنه های مختلف حضور فعال داشته است. از ابتدای بارندگی معاونین ستاد سپاه چابهار و بسیجیان حوزه ها حضور فعال و میدانی برای کمک رسانی به افراد و خانواده های آسیب دیده داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار