حجت‌الاسلام حسنی:

نهم دی روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت بود

حجت‌الاسلام حسنی گفت: روز نهم دی روز تجلی وحدت ملت ایران، دشمن‌شناسی و تکلیف گرایی بود که شما مردم، توطئه عظیم خارجی و فتنه بزرگ داخلی، علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام الهی را درهم شکستید.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۹۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیه گفت: در سطح شهر در فاطمیه اول، مجالس متعددی به نام زهرای اطهر در حال برگزاری است و امیدواریم مردم با سبک زندگی حضرت زهرا و با روش و منش سیاسی این بانوی بزرگ اسلام آشنا و آن را در زندگی خود به کار ببندند.
امام‌جمعه میبد پیشاپیش با گرامی داشت ۹ دی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بصیرت گفت: بصیرت یعنی شناخت زمان، نیاز، اولویت‌ها، شناخت دوست و دشمن و ابزاری که باید در مقابل دشمن بکار برد. حجت اسلام حسنی بابیان اینکه گاهی این شناخت‌ها نظامی، اقتصادی و فرهنگی است افزود: اگر همه این شناخت‌ها در کسی جمع شد آن انسان بصیر می‌شود.
وی بابیان اینکه نهم دی یک روز تاریخی بزرگ در کتاب قطور انقلاب ماست تصریح کرد: ۹ دی حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز، حقیقتاً روزی است که معجزه الهی به نمایش گذاشته شد و قدرت فکری ملت به صحنه آمد و قدرت نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.
حجت‌الاسلام حسنی گفت: روز نهم دی روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف گرایی بود که شما مردم در سراسر کشور، توطئه عظیم خارجی و فتنه بزرگ داخلی، علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام الهی را درهم شکستید.
امام‌جمعه موقت میبد بابیان اینکه حدود ۸ ماه به بهانه‌های واهی این کشور را درگیر کردند و نظام و انقلاب را در لبه پرتگاه قرار دادند گفت:، اما رهبر عزیزتر از جانمان در این ۸ ماه با صبر و تحمل و حوصله، حقیقتاً جهاد تبیین را انجام دادند و روشنگری کردند و به مردم بصیرت بخشیدند. خطیب جمعه میبد تصریح کرد: وقتی ملت دیدند اوضاع ازچه قرار است و دشمنان با انتخابات مشکل ندارند بلکه اصل نظام را نشانه رفتند و با امام حسین (ع) مشکل دارند که در روز عاشورا پرچم عزاداران را به آتش و به مردم حمله کردند، خود مردم فهیم و دل داده به اهل‌بیت عصمت و طهارت به میدان آمدند و در روز نهم دی کمر فتنه و فتنه گران را شکستند. وی خاطرنشان کرد: انتخاباتی که با شرکت بیش از ۸۵ درصد از مردم مواجه شده بود و یک شیرینی عجیبی در کام ملت بود را تلخ کردند.
امام‌جمعه موقت میبد بابیان اینکه دشمنان می‌خواستند سنگ بنای بدی در کشور بگذارند، ولی رهبر معظم انقلاب با قدرت و شجاعت و بصیرتی که داشت در مقابل این بدعت تمام‌قد ایستادند و نگذاشت رأی مردم باطل شود گفت: عده‌ای که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند تا مدل انتخاب‌های مخملین و رنگین کشور‌های دیگر را در ایران پیاده کنند؛ این جای کار را نخوانده بودند که ایران اسلامی رهبر دارد، ملتش بسیجی است و رزمندگان و شهدا دارد و به حمدالله دیدید که سفره فتنه در نهم دی برچیده شد.
حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: امروز هم جامعه نیاز به بصیرت دارد چراکه دشمن با فشار اقتصادی و ترویج بی‌بندوباری و لاابالی‌گری و بدحجابی در فضا‌های مجازی قصد دارد کشور را به اندلس تبدیل کند.
خطیب جمعه میبد گفت: مسئولین ما در این دولت مردمی و انقلابی باید ضمن تلاش برای مشکلات اقتصادی، باید به فرهنگ و دین و ارزش‌های الهی این مردم و فضا‌های مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشند و نگذارند دشمن بر افکار، قلب، دل‌وجان جوانان ما مسلط شود.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: مسئولین و مردم باید فکری برای تولید نسل و تولد داشته باشند و کشور را از گردنه سخت که حاصل تصمیمات نابجا در بعضی از دوره‌ها بوده است بکنند.
خطیب جمعه میبد گفت: ازدواج آسان و اهتمام ویژه خانواده‌ها در فرزند آوری نیاز امروز کشور است.
حجت‌الاسلام حسنی چهارم دی سالروز میلاد حضرت عیسی از پیامبران اولوالعزم را به همه پیروان آن حضرت تبریک گفت و افزود: امروز اکثر جنایت‌ها و ظلم‌ها و خونریزی‌ها از سوی حاکمانی سر می‌زند که خود را پیرو حضرت عیسی مسیح می‌دانند.
خطیب جمعه میبد با گرامی داشت روز ملی ایمنی در برابر زلزله هم گفت: کاهش اثرات بلایای طبیعی همت مردم و مسئولین را می‌طلبد.
وی بابیان اینکه کشور ما بر روی خط زلزله قرار دارد بر احداث ساختمان‌های با استحکام تأکید کرد و گفت: مسئولین باید مردم را آموزش دهند تا با استحکام‌بخشی در ساخت‌وسازها، شاهد کمترین آسیب و مشکلات باشیم.
امام‌جمعه میبد پیشاپیش سیزدهم دی سالروز شهادت شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت را گرامی داشت. /میبد آدینه

ارسال نظرات
آخرین اخبار