در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد تومان در بین مردم کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۵۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز دومین سالگرد شهادت قهرمان ملی و ناجی کشور های اسلامی است، مردی که با شهادت خود عزت و آزادگی انقلاب اسلامی را در جهان پر آوازه کرد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: از همه همکاران مان در بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی و تمامی اقشاری که در طی دو سال گذشته اقدامات برجسته ای در مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته اند تشکر و قدر دانی می نمایم.


سردار حسینی گفت: در ابتدای شیوع این ویروس، سپاه با ورود خود در کنار مردم بود و به آنان قول داد تا آخر در کنار آنان بماند که به فضل الهی توانستیم با تدابیر شایسته فرمانده کل قوا در این بحران با شایستگی در کنار مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطر نشان کرد: سپاه از همان روز اول در چند موضوع، هم در بحث ضد عفونی کردن معابر، کمک های مومنانه و طرح شهید سلیمانی و جلوگیری از اشاعه این ویروس و واکسن ضد کرونا وارد عمل شدیم و به مردم خدمت رسانی کردیم.


وی با اشاره به اینکه امروز و به مناسبت دومین سالگرد شهید سپهبد سردار سلیمانی هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه در حال برگزاری است افزود: در 16 مرحله قبل ما توانستیم مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان کمک های مومنانه را جمع آوری و در اختیار هم استانی های عزیزمان در استان کردستان قرار دهیم.


سردار حسینی عنوان داشت: در این مرحله 20 هزار و 45 بسته معیشتی به مبلغ 10 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان در بین خانوار های محروم در مناطق کم برخوردار استان کردستان توزیع می شود.


وی گفت: در راستای کمک رسانی به نیازمندان بالغ بر 50 هزار خانوار نیازمند توسط سپاه استان از ابتدا تاکنون شناسایی شده است که مورد حمایت قرار گرفته اند و به لطف خدا توانستیم یاری گر آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار