خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین شهر در مراسم بزرگداشت حاج قاسم:

دستاوردهای سپاه قدس و سردار سلیمانی باید برای همه بازگو شود

مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان و سیل عظیم مردم شهید پرور شاهین شهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۶۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان و سیل عظیم مردم شهید پرور شاهین شهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اخلاص و ایثار ستودنی سردار سلیمانی گفت:سردار سلیمانی عمر شریف خود را صرف خدمت به انقلاب و اسلام کرد و در این راه هیچ تزلزلی به خود راه نداد.

وی افزود:شهید سلیمانی به خوبی سیاست های ظالمانه آمریکا در منطقه را می شناخت و با اقتدار به مقابله با آن پرداخت و هیچ گونه ترسی به دل نداشت.

 امام جمعه شاهین شهر با اشاره به خدمات بی نظیر سپاه قدس و شخص حاج قاسم برای منطقه گفت:لازم است دستاوردهای سپاه قدس و سردار سلیمانی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمام مردم دنیا بازگو شود. تا همگان متوجه امنیت خود شوند.

وی ادامه داد:شهید سلیمانی شرافت و عزت را به رخ دنیا کشید و با شهادت خود آنچنان شوری در منطقه به راه انداخت که در نهایت به حول و قوه الهی منجر به اخراج آمریکا در منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی در پایان به تشرف جوانی اروپایی به مذهب تشیع به علت ارادت به شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت:شهید سلیمانی چهره ای شناخته شده در دنیاست و استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات گسترده و هزینه های سرسام آور نمی تواند این نور را خاموش کند.

در ادامه مراسم, سردار رجایی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم در مورد خصوصیات روحی و اخلاقی و خدمات شهید سلیمانی به مردم منطقه توضیحاتی بیان نمود.

در پایان برادر جاموسی از مداحان اهل بیت (س)دقایقی به نوحه سرایی و ذکر مصیبت پرداخت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار