استاندار گیلان مطرح کرد:

نقش محوری بسیج و سپاه در محرومیت زدایی

استاندار گیلان گفت: بعد از دوران دفاع مقدس با تاسیس بسیج سازندگی اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت و ساخت مسکن محرومین انجام شده است که جای بسیار قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۷۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، اسدالله عباسی در  آئین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در سالن اجتماعات شهدای ناجا با بیان اینکه با بیان اینکه باید از ظرفیت سپاه پاسداران در حل مشکلات اقتصادی و رفع محرومیت زدایی استفاده شود، اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به محرومیت زدایی در کشور را سرلوحه امور خود قرار داده است.

وی ساخت مسکن محرومین و کمک به نیازمندان اولویت مسئولان در جمهوری اسلامی و گیلان دانست و افزود: با تلاش و اهتمام مسوولان و سپاه پاسداران غبار محرومیت از کشور در حال رفع شدن است ولی برای دفع کامل باید تلاش بیشتری انجام شود.

استاندار گیلان با گله‌مندی از مشکلات و خرابی‌های موجود در این استان، گفت: در گیلان خرابی و مشکلات بسیار زیادی در حوزه‌های عمرانی وجود دارد ولی متأسفانه سبزی موجود در گیلان باعث غفلت در حوزه سازندگی در این استان شده است لذا باید اقدامات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به نقش بسیج سازندگی سپاه پاسداران در رفع محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومین بیان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس با تاسیس بسیج سازندگی اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت و ساخت مسکن محرومین انجام شده است که جای بسیار قدردانی دارد.

وی با اشاره به دلایل ناتمام ماندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی در گیلان تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های ناتمام کشور به افرادی واگذار شد که فقط در فکر سو‌ءاستفاده و گرفتن بودجه بوده و هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نکردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه کشور در دولت گذشته بسیار گران اداره شده است، گفت: دولت در زمانی شروع به فعالیت کرد که شرایط اقتصادی کشور مناسب نبوده است زیرا ۵۵۰ هزار میلیارد اوراق مشارکت و قرضه به گردن دولت جدید افتاده است.

 

 

 

ارسال نظرات