گردهمایی پویندگان راه حاج قاسم

در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید

همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی گردهمایی پویندگان راه شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از دانش اموزان به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران زینبیه سلام الله علیها در حسینیه سپاه ثارالله زرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۹۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :همزمان با سالگردشهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وشهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) وبه همت حوزه مقاومت زینبیه (سلام الله علیها) سپاه زرند گردهمایی پویندگان راه شهیدحاج قاسم سلیمانی باحضور راوی دفاع مقدس ابالفضل ایزدی راوی دفاع مقدس  وجمعی از دانش اموزان مقطع پیش دبستان ودبستان در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید.

در این مراسم ابالفضل ایزدی راوی دفاع مقدس با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام ،خصوصا حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم خصوصیات اخلاقی خوبی داشت و خیلی ها معتقدند خصوصیتی که ایشان را سردار سلیمانی کرد، احترام زیادی بود که به پدر و مادرش می گذاشت. دست و پای پدر و مادرش را می بوسید، دوستان می گفتند خدا هر چه به ایشون داده فقط به خاطر احترامی است که به پدر و مادرش می گذارد.

وی افزود :سردار دلها احترام زیادی به فرزندان شهداء داشت وبه انها محبت می کرد واز فرزندان شهداء می خواست که برای شهادت ایشان دعا کنند ودر اخر هم خداوند شهادت را نصیب این شهید عزیرنمود.

در ادامه این مراسم چند برنامه فرهنگی ،مسابقه فرهنگی وتجلیل از پویندگان توسط این حوزه برگزار گردید.

خانم مومنی فرمانده این حوزه از دیگر برنامه های این حوزه را نشست های مختلف فرهنگی ،بصیرتی ،سبک زندگی ،محفل انس با قران کریم ،ختم قران کریم به نیت شهداء خصوصا سردار دلها،دیدار با خانواده شهدا وبرپایی یادواره شهدای خانگی ودهها برنامه دیگر توسط رده های این حوزه عنوان نمود .

ارسال نظرات