فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

نیروهای مسلح رمز اقتدار و امنیت کشور هستند

زنجان -فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، نیروهای مسلح را رمز اقتدار و امنیت در کشور عنوان کرد و گفت: امنیت امروز کشور مرهون رزمندگی و رشادت افرادی است که از آرزوها و امیال خود گذشتند تا این کشور به دست دشمنان نیفتد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۴۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در آیین تودیع و معارفه رییسان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در اوج عزت و قدرت گوش به فرمان ولایت هستند افزود: نیروهای مسلح در هر زمانی آماده دفاع در مقابل تهدیدات هستند.

 

نیروهای مسلح رمز اقتدار و امنیت کشور هستند

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی، یکه و تنها مقابل همه کفار و جبهه استکبار در راس آن آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ که برای از بین بردن انقلاب و نظام به صحنه آمده بودند، ایستاد و به پیروزی رسید.

 

این مسئول ادامه داد: ملت ایران و رزمندگان اسلام با ولایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند و به مدت هشت سال در مقابل جبهه استکبار مقاومت ایستادگی کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی ادامه داد: ایشان علاوه بر توسل به خدا، توسل به ائمه اطهار، در ولایتمداری یک سرباز تمام قد بودند که در وصیت نامه این شهید نیز آمده است که برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنید، چرا که دشمن می خواهد این خیمه را از بین ببرد.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به ولایت عشق می ورزید، اظهار داشت: فداکاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر ویژگیهای این شهید بود و میگفت جمهوری اسلامی حرم است اگر دشمن این حرم را آتش بزند هیچ چیز نمی ماند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، عشق و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی های بارز شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: ایشان به فرماندهان ارتش سوری، عراق و لبنان توصیه می کرد که می جنگیم تا جان و مال مردم آسیب نبیند.

 

وی با اشاره به اینکه سرباز ولایت هستیم و در زمان حاضر یک وحدت مثال زدنی بین فرمانده هان انتظامی و مسئولان قضایی و امنیت استان برقرار است، خاطرنشان کرد: سربازان جان برکف این استان تمام قد آماده هستند تا هر فتنه و تهدیدات نظامی و امنیتی را در نطفه خنثی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار