نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

تشییع شهید گمنام برکات فراوانی برای جامعه اسلامی دارد/دولت مردمی سیزدهم امید را در دل های مردم زنده کرد/کاهش جمعیت معضل اصلی استان مرکزی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تشییع ۲۵۰ شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سراسر کشور برکات فراوانی برای جامعه اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۴۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشییع ۲۵۰ شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سراسر کشور برکات فراوانی برای جامعه اسلامی دارد و فضای شهر را دگرگون خواهد کرد و لذا باید از این فضا به خوبی بهره مندی کرد.

دری نجف آبادی اظهار کرد: خوشبختانه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم امید را در دل های مردم زنده کرده و امیدواریم این دولت با اقدامات سازنده و اثرگذاری که هدف گذاری کرده شاهد تحولات همه جانبه در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: با اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مقابله با کرونا شاهد تحولات چشمگیر در حوزه سلامت هستیم و باید در همه بخش ها الگو باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: امیدواریم ملت ایران در مقابله با سویه جدید بیماری کرونا هوشیارانه عمل کنند تا شاهد ریشه کن شدن بیماری در سطح کشور باشیم و کاهش جدی تلفات کرونا نتیجه اقدامات جهادی و سازنده دولت است.

دری نجف آبادی گفت: توجه به فرهنگ اهل بیت(ع)، فرهنگ ولایت و مکتب انقلاب اسلامی یکی از ضرورت هایی است که دولت سیزدهم باید به آن توجه داشته باشد و گسترش، تعمیق، صیانت و حفاظت از فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان یک ضرورت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان و ظرفیت ها به دنبال ضربه زدن به اعتقادات مردم و فرهنگ ناب انقلابی هستند که باید برای خنثی سازی توطئه ها هوشیارانه عمل کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ جوهره مسائل اقتصادی است و زیربنای همه پیشرفت ها به تقویت و اصلاح فرهنگ برمی گردد و اگر فرهنگ اصلاح شود قطعا قطار پیشرفت کشور شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

امام جمعه اراک بیان کرد: توجه به مسئله خانواده و جمعیت از دیگر انتظاراتی است که دولت سیزدهم باید با اقدامات سازنده و انقلابی تحولات بزرگی در این حوزه ایجاد کند و سرمایه گذاری در حوزه جمعیت و خانواده اولویت اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ باشد.

دری نجف آبادی گفت: رشد جمعیت کشور نیازمند جهش دارد و اگر به این مسئله توجه نشود قطعا با آسیب های زیادی روبه رو خواهیم بود و همه باید در حوزه خانواده و جمعیت نقش آفرینی موثر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: موثر عمل کردن در برابر هجمه ها و تبلیغات منفی دشمنان با اقدامات ایجابی و حمایت از جریان های انقلابی از دیگر انتظاراتی است که دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار