خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین؛

واکسیناسیون یک مسوولیت اجتماعی است/مردم در مقابله با کرونا، عادی انگاری نکنند

حبیبی عنوان کرد: واکسیناسیون یک مسوولیت اجتماعی است که عدم انجام آن موجب آسیب رساندن به اطرافیان می شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۴۱
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین با حضور مسوولان استانی برگزار شد با اشاره به وضعیت رنگ بندی استان بیان کرد: شرایط رنگ بندی استان در وضعیت آبی است که در بهترین شرایط ممکن است اما لازم است تا از این وضعیت حفاظت کنیم چرا که حفظ این شرایط سخت است.

 

وی گفت: شرایط خوب اما ناپایداری بر استان حاکم است و ممکن است که این وضعیت به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی تغییر یابد. شدت نگرانی سویه امیکرون بسیار بالاست با توجه به آمار جهانی روند افزایش و پیشرفت سویه امیکرون نگران کننده است و این نگرانی باید بین همه جامعه برای پیشگیری از ابتلا تعمیم یابد. 

 

حبیبی اظهار کرد: عادی انگاری نباید صورت گیرد تا زمانی که ریشه کرونا به طور کامل از بین برود و با طرح مباحث کرونا و سویه های جدید آن، به مردم هشدار لازم جهت پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی و به ویژه تزریق واکسن داده شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: مهمترین راهکار مقابله با کرونا، واکسیناسیون است و باید تمام توان خود را برای اجرای کامل واکسیناسیون ارایه دهیم. مراکز واکسیناسیون در تمام سطح استان پراکنده است و لذا بهانه ای برای عدم دریافت واکسن وجود ندارد و فراوانی و تنوع واکسن نیز وجود دارد. واکسیناسیون یک مسوولیت اجتماعی است که عدم انجام آن موجب آسیب رساندن به اطرافیان می شود.

 

حبیبی افزود: در خصوص مراسمات، پروتکل ها مشخص است. مدیریت هوشمند کرونا، موجب دقت بیشتر در کنترل ورود و خروج و اجرای مراسمات می شود. اما لازم است دستورالعمل ها با دقت و توجه بسیار بیشتری انجام شود.

 

وی اضافه کرد: بازرسی از ادارات که موضوع مهمی است اگر این امر با جدیت پیگیری شود،موجب ایجاد فرهنگ رعایت دستورالعمل ها در جامعه می شود و لذا این بازرسی ها ادامه دارد.

 

معاون سیاسی استاندار در ادامه بیان کرد: فروشگاه ها و اصناف همکاری لازم را در پیشگیری از بیماری کرونا نداشتند و در بحث مدیریت هوشمند این صنوف همکاری لازم را نداشتند. بحث اصناف و حمل و نقل اگر همراهی لازم را داشته باشند قطعا اثرات پایداری در پیشگیری از بیماری کرونا خواهد داشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار