شما هم دعوتید!!

فرهاد در کهریزک به عزیز خود رسید

زوج معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی مشترک خود را به همراه همداستان های خود در این مجموعه جشن می گیرند.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۳۱
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ عزیزان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک بزودی شاهد جشن پیوند ازدواج بین فرهاد و عزیزه خواهند بود.

 فرهاد و عزیزه  سالیان زیادی است خاطرخواه یکدیگر هستند و  کلبه عشق خود را در میان احساسات پاک و سرور و شادمانی سالمندان و معلولان در خانه بهشت بنا می کنند.

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با اعلام این خبر مسرت بخش، گفت : مدتها بود که از قصه عشق و عاشقی این دو عزیز معلول در آسایشگاه اطلاع داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوان پاسخ مثبت به خواسته دل آنان بدهیم.

وی افزود : در نهایت با ارزیابی های انجام شده و اصرار این دو عزیز عاشق، بر آن شدیم تا مقدمات ازدواج آنان را با مجوز رسمی مدیر آسایشگاه فراهم نماییم تا خواسته دل این گرامیان به زودی زود محقق شود.

وی درباره چگونگی پیگیری مقدمات ازدواج عزیزان معلول نیز گفت : با کمک خیرین و نیکوکاران، در حال تهیه مایحتاج زندگی این زوج خوشبخت کهریزک هستیم، البته هنوز در ابتدای راهیم و تا تکمیل شدن اسباب زندگی توسط یاران مهربان و نیک اندیش  ، قطعاً مدتی زمان می برد اما به خوبی می دانیم که هیچ کار خیری به تأخیر نمی افتد.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه، شهرک مسکونی معلولین را مقصد اقامت دائم زوج خوشبخت کهریزک اعلام و تصریح کرد : با خواست خدا و در آینده ای نزدیک، جشن ازدواج فرهاد و عزیزه را در کهریزک شاهد خواهیم بود و خوشبختی آنان را از درگاه خداوند مهربان آرزو می کنیم.

ارسال نظرات