۳۰ فقره دیوارکشی غیرمجاز در پیشوا تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی پیشوا از تخریب ۳۰ مورد ساخت و ساز و دیوارکشی غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در اراضی کشاورزی پیشوا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۰۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عابدی از تخریب ۳۰ فقره دیوارکشی غیرمجاز در پیشوا خبر داد و در تشریح جزئیات بیشتر این عملیات اظهار داشت: این اراضی در روستاهای «چالتاسیان» و «رودبارک» از توابع بخش مرکزی پیشوا هستند که با دستور قضائی مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

عابدی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شده شامل دیوار کشی، بنای ساختمانی و کرسی چینی بوده است گفت: با قلع و قمع این بناهای غیر مجاز ۲۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی آزاد سازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی پیشوا با اشاره به اینکه گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی کشاورزی است، افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی طبق قانون حفظ کاربری اراضی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی در ادامه از شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی مراتب را اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار