خبرهای داغ:
با هدف احصاء موانع تولید

بازید فرمانده حوزه اداری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه از شرکت های تولیدی

فرمانده حوزه شهید رجایی(بسیج ادارات) با حضور در شرکت های آتی لوله،پگاه اصفهان و نیروگاه شهید محمد منتظری با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از تولید گفت:وقتی در کشور تولید رونق پیدا کند چرخ اقتصاد کشور نیز به راه می افتد و در نتیجه کشور به شکوفاهی اقتصادی می رسد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۲۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، فرمانده حوزه شهید رجایی(بسیج ادارات) با حضور در شرکت های آتی لوله،پگاه اصفهان و نیروگاه شهید محمد منتظری با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از تولید گفت:وقتی در کشور تولید رونق پیدا کند چرخ اقتصاد کشور نیز به راه می افتد و در نتیجه کشور به شکوفاهی اقتصادی می رسد.

وی افزود:مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هر سال توجه زیادی به تولید و برداشتن موانع آن داشتند و امسال هم شعار سال را تولید،پشتیبانی و مانع زادیی ها نام بردند،وظیفه همه مسئولان و دستندرکاران حمایت از شرکت های تولیدی است.

سرهنگ میرزایی با حضور در نیروگاه شهید محمد منتظری،آتی لوله و پگاه ضمن دیدار با مدیران این شرکت ها بر توجه ویژه بسیج و سپاه بر احصاء موانع تولید تاکید کرد و گفت:با تلاش و مجاهدت کارگران زحمت کش ان شاء الله بتوانیم قدمی در جهت حمایت از تولید برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار