به همت بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد

زنجان _ مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج جامعه زنان در استان زنجان، گفت : به همت بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیش از ده ها عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۳۱
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

مهناز بیگ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان ‌؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت :  به مناسبت فرارسیدن هفته روز زن و مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های مختلفی  در سطح استان و پایگاه های مقاومت برگزار می شود. 




برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد

 وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران عمل به قرآن و ترویج سیره معصومین(ع) است، افزود: بسیج جامعه زنان در این راستا نقش اساسی را برعهده دارد تا فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی گسترش یابد.

 

بیگ زاده با اشاره به ویژه برنامه های بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت :فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در سطح شهر، تقدير از مادران نمونه، مادران و همسران شهدا، برگزاری جشنواره های ورزشی در پایگاهها، برگزاری مسابقه نقاشی  برای کودکان، اهدا هدیه به اسامی فاطمه و زهرا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده بسیج جامعه زنان سپاه استان می باشد. 

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان با بیان اینکه  جشن میلاد کوثر در 23 حوزه مقاومت خواهران و بیش 150 پایگاه خواهران در سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد : جشن میلاد کوثر در 5 منطقه شهر زنجان (مسجد امام حسین(ع) گلشهر، مسجد امیرالمومنین(ع) فرودگاه، مسجد فاطمه الزهرا(س) بیسیم، حسینیه عاشقانثارالله  و مسجد زینبیه زنجان) برگزار می گردد. 

 

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد :به مناسبت هفته گرامیداشت روز زن و روز مادر از 5 فعال  فرهنگی و مدافعان عفاف و حجاب که توسط ادارات دولتی شناسایی شده اند تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد. 

 

بیگ زاده با اشاره به دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان عنوان کرد :برگزاری مسابقه کتاب خوانی و فاطمه شناسی در پایگاهها مقاومت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند، فعالیت گردان های سایبری با موضوع منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) در فضای مجازی، برگزاری نشست های تربیتی و بصیرتی با محوریت سبک زندگی فاطمی تبیین جایگاه اجتماعی و فردی حضرت فاطمه (س) و برگزاری پویش اهدا خون در نواحی  قیدار و ابهر از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان می باشد. 

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد :همزمان با هفته روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستانی با مشارکت حوزه مقاومت خواهران و ناحیه زنجان در محل نمایشگاه دائمی کاسپین برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار