خبرهای داغ:

بلوار طالقانی شاهین شهر بحرانی ترین مسیر در فرسودگی شبکه فاضلاب

مدیر آبفای شاهین شهر گفت: بلوار طالقانی شاهین شهر در بحرانی ترین مرحله از فرسودگی شبکه فاضلاب شهری قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۲۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، شاهرخ شریفی با تاکید بر فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر که حدود ۵۵ سال قدمت دارد اظهار کرد: در سال جاری ما شاهد حوادث نشست زمین به علت فرسودگی شبکه فاضلاب در شاهین شهر مخصوصا در بلوار طالقانی بودیم که خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشته است، این بلوار به لحاظ اینکه مسیر اصلی جمع آوری شبکه فاضلاب شهری به سمت تصفیه خانه می‌باشد در صورت بروز مشکل تمامی شبکه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این شبکه فرسوده در عمق ۹ متری زمین واقع شده است گفت: در صورت بروز مشکل ما علاوه بر رفع حادثه باید از ریزش محل نیز جلوگیری کنیم.

شریفی اضافه کرد: در زمان بارندگی متاسفانه تمامی آب‌های جاری در سطح شهر به شبکه فاضلاب هدایت می‌شود و با توجه به عدم ظرفیت کافی برای این مقدار آب، مشکلات متعددی در پی آن به وجود می‌آید از جمله پر شدن آب فاضلاب در زیرزمین‌های خانه‌های مسکونی که چندین بار در سطح شاهین شهر شاهد آن بوده ایم.

مدیر شبکه آبفای شاهینن شهر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته با همکاری نماینده مردم شهرستان در مجلس مجلس شورای اسلامی به دنبال جذب بودجه کافی برای تعویض شبکه فاضلاب بودیم که تا این لحظه به صورت نقدی در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار فقط برای اجرای کنداکتور طالقانی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار