فرماندار یزد خبر داد

یزد میزبان نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

رستگاری فرماندار یزد از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌ها یزد در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد اشاره کرد و گفت: این کار با همکاری همه دستگاه‌ها و با توجه به شرایط کرونایی و وجود فضای بزرگ و باز محل دائمی نمایشگاه ها، در این مکان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را خدمات رسانی به معانی واقعی به مردم بیان کرد و افزود: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های کشاورزی، تولید، بهداشتی و خدماتی با حضور شرکت‌های برند و مطرح که در استان یزد فعالیت می‌کنند، برگزار خواهد شد.

رستگاری با بیان اینکه هم اکنون در حال شناسایی این شرکت‌ها برای مشخص شدن مکان غرفه‌های آن‌ها هستیم، اضافه کرد: این شرکت‌ها در طول مدت برپایی نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات و تولیدات خود، اقدام به فروش کالا با قیمت مناسب خواهند کرد.

فرماندار یزد افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، در کنار اینکه خانواده‌ها برای بازدید نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، دستگاه‌های خدمات رسان نیز در آنجا حاضر هستند و با تقسیم فضای نمایشگاه، برنامه‌های بسیار خوبی مثل جُنگ انقلاب، قصه گویی، سرودخوانی و دیگر موارد را برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در دستور کار خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار