مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوار هستند

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیشتر مددجویان کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

جمال شیبه بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از بانوان امدادگر به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر و همزمان سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه ما در مجموعه کمیته امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چون علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را برای رسیدگی به کار مددجویان به کار می‌گیرند.

وی در ادامه نقش زن را در جامعه بسیار ارزشمند و مهم دانست و افزود: نقش شما به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که با محرومان سر و کار دارند ارزشمند و خدمت در آن نوعی عبادت است‌.

شیبه یادآور شد: استحکام، تربیت و هدایت یک خانواده یعنی مادر و بخش قابل توجهی از این آموزه‌ها توسط مشاوران و امدادگران به مادران و بانوان تحت حمایت منتقل می‌شود.

وی به نقش مهم بانوان در رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: در موضوع همه‌گیری ویروس کرونا شاهد ایثار و از خودگذشتگی‌های پرستاران و امدادگران و مددکاران برای خدمت رسانی بهتر بودیم.

شیبه با تقدیر از بانوان امدادگر به ویژه بانوان خیر و حامیان کمیته امداد گفت: با تشویق بانوان امدادگر خیر و نیکوکار می‌توان از ظرفیت آنها برای حل مشکلات مددجویان استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان افزود: جامعه مخاطب ما در امداد، نیازمندان و به ویژه زنان سرپرست خانوار هستند و خدمت به این قشر بسیار ارزشمند بوده و دعای نیازمندان همواره همراه همکاران این مجموعه است.

شیبه بر توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: ۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

وی همچنین اشتغال و خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: در کنار گسترش و تشویق اشتغال‌های خانگی باید به موضوع فرزندپروری و رسیدگی به امورات خانوادگی نیز توجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار