در دبستان شکوفه‌های انقلاب اسلامی وردنجان برگزارشد؛

مراسم جشن با شکوه میلاد کوثر قرآن

مراسم جشن با شکوه میلاد کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حضور امام جمعه در دبستان شکوفه‌های انقلاب اسلامی وردنجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۱۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  در این مراسم امام جمعه وردنجان با تبریک فرخنده میلاد سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد حضرت امام‌خمینی (ره)، گرامیداشت مقام مادر و روز زن گفت: بحث حجاب، از مسائلی بود که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به آن اهمیت ویژه ای می دادند.

حجت الاسلام علی محمدی درجمع دانش آموزان دبستان شکوفه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: پوشش کوثر قرآن از پیر مرد نابینا و جریان نگرانی قبل از شهادت و دستور ساخت تابوت برای نمایان نشدن حـجم بـدن برای دفن پیکر مطهرش ، نمونه هایی از توجه آن حضرت به اهمیت حجاب است.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: احادیث و روایات بیانگر تـوجه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بـه عفاف، پوشیدگی و عدم حضور بـی مورد در بـیرون خـانه و اختلاط با نامحرم است.

وی اظهار داشت: همانگونه که بانوی نمونه دو عالم از ولایت حمایت و دفاع کرد، برای حضور در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی، به ویژه در جاهایی که حضور زنان تأثیرگذار است، باید حفظ حریم،حـضور  انجام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها برای دفـاع از ولایـت و نیز جلوگیری از غصب فدک، سخنرانی کرد و در میدان های سیاسی و اجتماعی حضور  فعال داشتند.

وی افزود زن مسلمان ایرانی با داشتن چنین الگویی، توانست بـا حـضور خـود در صحنه های پرشور دوران وحشت زای طاغوت، حماسه ی انقلاب اسلامی را به منصّۀ ظهور بـرساند و سختی ها و مرارت های هشت سال جنگ تحمیلی را به جان بخرد و با ایثارگری های خود در پشت جبهه و گاه در درون جبهه، و نیز تـهاجم فـرهنگی دشـمن، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

در پایان از دانش آموزان که نام آنها فاطمه یازهرا بود تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار