در چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا

به همت کانون امور بانوان و خانواده دفتر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی در استان، از ۲۰ مادر و همسر شهید در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با ایام ولادت با سعادت کوثر قرآن و گرامیداشت مقام مادر ، این مراسم محفلی برای مرور رشادت‌های رزمندگان اسلام و صبر و استقامت مادران و همسران شهید بود.

دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی در استان با تبریک ایام میلاد سراسر نور حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها، ولادت حضرت امام خمینی (ره) ، روز زن و گرامیداشت مقام مادر گفت: مادران و همسران شهدا با الگو گیری از صدیه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، قهرمان صبر و ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری علیها السلام  و حضرت ام‌البنین سلام الله علیها هم الگوی برای  زنان آزاده و مسلمان جهان شدند و هم عزت و افتخار آفرین برای ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم حجت پناه افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران کشوری است که امروز از ارزش های  والای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم دفاع می کند و شهدای ما در ادامه راه  و سیره ی ائمه اطهار علیهم السلام فداکاری کردند و در عرصه های مختلف بر دشمنان پیروز شدند و این بزرگترین عزت برای مردم عزیز، ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی است.

در این مراسم با شکوه و معنوی از20مادر و همسر شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار