نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران از مردم مظلوم یمن حمایت خواهد کرد/«ما می‌توانیم» از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

آیت الله محمدی لائینی با محکوم کردن اعمال جنایتکارانه علیه ملت یمن و بمباران مردم بیگناه گفت: باید همه ما از مظلومان یمن حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۴۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

ملت ایران از مردم مظلوم یمن حمایت خواهد کرد/«ما می‌توانیم» از دستاورد‌های انقلاب اسلامی  است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری گفت: برخی سو استفاده کنندگان با خشک کردن تالاب‌ها اقدام به تصاحب آن می‌کنند و برخی پروژه‌های غیرکارشناسی شده نیز سبب خشک شدن تالاب‌ها شده است.

او افزود: در مازندران تالاب‌های بزرگی نظیر میانکاله یا فرح آباد وجود دارد که مراقبت‌های خوبی از آن‌ها به عمل نیامده و آتش سوزی‌های زیادی در میانکاله رخ داده است

امام جمعه ساری ادامه داد: ضعف و مشکلات ربطی به انقلاب ندارد و مربوط به کم کاری، سو استفاده‌ها و بی عرضگی برخی از مسئولان است، زیرا این نظام مقدس نعمت بزرگ خداوند است که باید در حفظ آن بکوشیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جشن‌های مردمی دهه فجر باید برپا و بر سر در همه منازل و مغازه‌ها پرچم جمهوری اسلامی نصب شود، زیرا این جشن، ملی و مردمی است.

آیت الله محمدی لائینی، قرارگرفتن در مسیر پیشرفت، ایجاد حکومت مردمی، واردکردن عنصر اراده ملی به کانون مدیریت کشور، ورود جوانان به عرصه مدیریت و انتقال روحیه و باور ما می‌توانیم را از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست.

خطیب جمعه ساری با محکوم کردن اعمال جنایتکارانه علیه ملت یمن و بمباران مردم بیگناه گفت: باید همه ما از مظلومان یمن حمایت کنیم و با صدای رسا اعلام کنیم که ملت ایران برای همیشه از مظلومان جهان برابر استکبار جهانی و مردم مظلوم یمن حمایت خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: کنگره بین المللی فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه و بزرگداشت آیت الله کوهستانی سال آینده در استان برگزار می‌شود.صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها