تلاش نخبه ایلامی در راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی ایلام

برای راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی، موانعی وجود دارد که نیازمند پشتیبانی مسئولان هستیم که امیدواریم با هم افزایی مسئولان و نخبگان این مرکز در آینده نزدیک راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

جلسه هم اندیشی مسئولان مراکز رشد و فناوری نهادهای علمی استان در استانداری ایلام برگزار شد.

در این جلسه بر راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی در استان در راستای استفاده حداکثری نخبگان از مراکز علمی، راه اندازی خط تولید محصوصلات حوزه ارتباطات و فناوری و برگزاری استارتاپ های ویکند تاکید شد.

محمدجواد صیادی از نخبگان علمی استان در این جلسه با بیان اینکه، استان ایلام از ظرفیت های مناسبی در حوزه سرمایه انسانی و خدادادی برخوردار بوده، اما موازی کاری نهادها و عدم ارتباط مناسب بین مراکز رشد منجر شده تا از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده نشود عنوان کرد: تقویت استارتاپ ها ، پرهیز از موازی کاری و توجه ویژه به خروجی و کیفیت کارها از جمله اقداماتی است که در موفقیت مراکز رشد و پیشرفت نخبگان اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: در جدیدترین طرح های ابتکاری خود در تلاش است، تا با همکاری نهادهای علمی استان، مرکز نوآوری صنعتی را راه اندازی و زمینه را برای تقویت استارتاپ ها فراهم آورد.

صیادی ادامه داد: هدف از راه اندازی مرکز نوآوری، راه اندازی و تولید محصولاتی در حوزه ارتباطات است که قابل لمس باشند .

نخبه ایلامی در پایان اظهارات خود با بیان اینکه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب در حوزه رونق تولید را سرلوحه خود در راستای راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی قرار داده، عنوان کرد: برای تحقق این هدف مهم ، موانعی وجود دارد که نیازمند پشتیبانی مسئولان هستیم که امیدواریم با هم افزایی مسئولان و نخبگان، این مرکز در آینده نزدیک راه اندازی شود.

گفتنی است در راستای راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی استانداری ایلام، بسیج علمی و پژوهشی، پارک علم و فناوری ، دانشگاههای استان و تعدادی از شرکت های تخصصی مشارکت دارند.

خبرنگار : فرشته نیازی

 

ارسال نظرات