خبرهای داغ:
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قزوین

اجرای طرح توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار در پنج محله قزوین

میرغفاری عنوان کرد: طرح توسعه اجتماع محورمحلات کم برخوردار در قزوین با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان در پنج محله اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

قزوین_سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: طرح توسعه اجتماع محورمحلات کم برخوردار در قزوین با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان آغاز شده که در این استان پنج محله واقع در محله های کوی بهار ، باغ نشاط، البرز،چوبیندرو روستای دیال آباد اجرایی خواهد شد.

میرغفاری در ادامه افزود:در این محل با راه اندازی خانه احسان و تعیین یک نفر به عنوان مسوول این خانه از بومی های مورد اعتماد و جوان، شناسایی کامل محله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قزوین اظهار داشت: در قالب این طرح تمامی معضلات، آسیب ها و نیازهای مختلف مردم بررسی و برای رفع آنان بدون محدودیت و در حد توان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: ایجاد و یا توسعه کسب و کارهای محله و توانمندسازی محله، ارائه کیفیت آموزش و بهداشت و رفع آسیب‌های اجتماعی و توزیع بسته های حمایتی از محورهای مهم اجرای در این طرح است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار