امام جمعه اردبیل:

مسئولان زندگی عزتمندانه را برای مردم فراهم کنند

امام جمعه اردبیل گفت: از مسئولان انتظار می‌رود اقلام اساسی زندگی مردم و شرایط عزتمندانه را برای مردم فراهم کنند تا فشار اقتصادی از دوش ملت ایران برداشته شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

مسئولان زندگی عزتمندانه را برای مردم فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران در جمع مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل اظهار داشت: 12 بهمن ماه آغازی پایان روزهای سیاه و خفت‌بار ایران است چرا که در دوران سیاه پهلوی کشور هیچ استقلالی نداشته است.

وی بیان کرد: در زمان پهلوی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و هیچ‌گونه استقلالی وجود ندارد که کشورهای بیگانه برای کشور و مردم ما تعیین تکلیف می‌کردند و عزت و احترام مردم توسط بیگانگان لگدمال شده بود به طوری که قدرت‌های جهانی فکر می‌کردند با قدرت اسلحه، تهدیدات و به خاک و خون کشیدن مردم می‌توانند این موج خروشان را متوقف کنند که در مقابل عزت ملت ایران تمامی قدرت‌ها پوشالی هستند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌رود اقلام اساسی زندگی مردم را فراهم کنند تا زندگی عزتمندانه را برای مرد فراهم کنند تا بتوانیم از جنگ‌های ظالمانه اقتصادی بر علیه کشورمان فشار از مردم عزیز برداشته شود چرا که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عاملی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر کشورهای غربی و آمریکا بر علیه کشور ما یک جنگ گسترده در حوزه عملیات روانی طرح‌ریزی و اجرا کرده‌اند که با مقاومت گسترده ملت نجیب و بزرگ ایران اسلامی مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: مطالبه‌گری برای حل مشکلات گوناگون امری بسیار مهم و ضروری است که این اقدام نادرست و غیرمنطقی است  و متاسفانه دشمنان تلاش می‌کنند امروز در جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند تا جنگ روانی خود را نیز غالب کنند و اقدام به سیاه نمایی در تمام ابعاد کنند که این مسئله برای ما بیش از هر موضوع اهمیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار