خبرهای داغ:
امام جمعه ملکان:

امام راحل با توکل بر خدا و یاری مردم رژیم ستم شاهی را سرنگون کرد

تبریز- امام جمعه ملکان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) یکی از برجسته ترین شخصیت های جهان اسلام بود که با توکل بر خدا و به یاری مردم توانست کاخ ستمشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کند.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۶۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در آیین استقبال از آفتاب افزود: جمهوری اسلامی اکنون بعنوان کشوری قدرتمند و مستقل می باشد که در مقابل مستکبران و زورگویان عالم ایستادکی کرده و پرچم اسلام ناب محمدی(ص)را برافراشته است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی اززمان شکل گیری وپیروزی تا کنون که بیش از چهل سال از عمربابرکت آن می گذرد همواره با انواع تهدید ها، تحریم ها ودشمنی ها مواجه بوده است وبحمدالله توانسته است از همه این فتنه ها ودشمنی ها سربلند بیرون آمده ودر عرصه بین المللی به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای شناخته شود.
حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت در سرتاسر جهان بویژه در منطقه خاورمیانه مرهون انقلاب اسلامی است که با شکل گیری خود توانست خون تازه ای را در رگ های مقاومت تزریق نموده وموجب تقویت جبهه اسلام در سرتا سر گیتی باشد.
وی با اشاره به اینکه استقلال و خودباوری رمز پیروزی و مقابله با دشمن است گفت: امروز دشمنان با اذعان به قدرت جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که تحریم و تهدید دیگر برای ایران اسلامی تاثیرگذار نیست و نظام اسلامی به برکت خون شهدا، پشتوانه ملی و رهبری آگاهانه به این سطح از اقتدار رسیده است که دشمن را مجبور به بازگشت به میز مذاکره می کند و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار