خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان:

سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

ملایر-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، کمتر از ۱۰ درصد این تعداد پروژه در استان همدان کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۴۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا میرصفدری امروز در دیدار با امام جمعه ملایر به مناسبت ایام الله دهه فجر، وجود حجت الاسلام برقراری به عنوان یک روحانی فاضل و دانشمند را نعمتی ارزشمند برای مردم شهرستان ملایر دانست و اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر، ۵۷۷ پروژه با اعتباری افزون بر 3 هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه‌های استان همدان در دهه فجر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، کمتر از ۱۰ درصد این تعداد پروژه در استان همدان کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان خواستار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا به منظور ایجاد ایمنی و جلوگیری از بدتر شدن شرایط کرونایی در استان شد.

*آیت الله صافی گلپایگانی یکی از مصادیق مجاهدین بود

امام جمعه ملایر نیز در ادامه ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی یکی از مصادیق مجاهدین بود.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد فکری، نظامی و روشنگری، گفت: آیت الله صافی گلپایگانی در زمینه‌ جهاد روشنگری ید طولانی داشتند و همانطور که مجاهد گاهی باید اسلحه به دست بگیرد و گاهی با قلم خود جهاد کند، ایشان در طی عمر ۱۰۳ ساله خود، ۱۱۸ جلد کتاب نوشتند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کار جهادی، کاری است که نقشه ی دشمن را خنثی کند، افزود: مجاهد باید در هر نقطه از کشور، نقشه‌ی دشمن را خنثی کند چرا که در چشم انسان مجاهد، کار نشدنی وجود ندارد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر ضرورت جهاد لسانی در جلسات مدیران، مطرح کرد: چند سال قبل مقام معظم رهبری شروع دوران افول آمریکا را نوید دادند و در حال حاضر می‌بینیم که این دوران آغاز شده و پس از شهادت سردار سلیمانی، سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: فرانسیس فوکویاما، بعنوان یک تحلیلگر سیاسی، تنها کشور قدرتمند در مقابل بلوک غرب را جمهوری اسلامی ایران می‌داند و می‌گوید شیعه دو بال سرخ و سبز دارد که با این دو بال می‌تواند دنیا را فتح کند و فقط در صورتی می‌توان این دو بال را شکست که ولایت فقیه را بشکنید.

برقراری در بخش دیگری با اشاره به آغاز پیک ششم کرونا، تصریح کرد: باید از تجربه هایی که در طی دو سال اخیر در حوزه‌ی مهار بیماری کرونا کسب کردیم، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طبق همین تجربه محدودیت تردد شبانه یا تعطیلی برخی اصناف تاثیری بر کاهش روند بستری یا مرگ و میر ناشی از بیماری ندارد، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای تزریق واکسن بسیار کمک کننده است.

امام جمعه ملایر خواستار گرفتن تصمیمات کارشناسانه در استان در این حوزه شد تا به زندگی مردم لطمه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار