تقدیر نماینده رهبرانقلاب از تلاش های سازمان بسیج ادارات استان/ انقلاب اسلامی با اراده الهی محقق شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ضرورت تاریخی داشت اتفاق بیفتد و این اراده الهی بود که محقق شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۵۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی»  در دیدار مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه فتح ، فرمانده بسیج ادارات شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر، از تلاش ها و دغدغه های سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان که در راستای مطالبه گری و ترویج روحیه انقلابی در ادارات انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ضرورت تاریخی داشت اتفاق بیفتد و این اراده الهی بود که محقق شد.
وی با اشاره به اینکه خداوند دل ها و فکرهای مردم را به کمک انقلاب آورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیاری برای ملت و جهان داشته و دارد.
حسینی یادآور شد: اعتقاد داریم انقلاب با آرمان گرایی، شعار ارزشمند و ظرفیت های خود در ابعاد مختلف، می تواند جهان را مدیریت کند، چون قانون انقلاب، قانون خداست که می تواند حاکم باشد و بشر را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه ساختار انقلاب اسلامی را حکیمانه می‌داند، اذعان کرد: ممکن است کسانی که سواد آنچنانی ندارند یا مغرض هستند در این راستا سخنانی مطرح کنند، ولی کسانی که می فهمند و درک می کنند می دانند که همه اهداف و ساختارها حکیمانه بوده و چیزی نیست که بخواهد در مسیر انسان در ابعاد مختلف مشکل ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: در تاریخ سراغ نداریم کسی که به احکام الهی و اسلامی عمل کرده، انسان بدی شده باشد.

تقدیر نماینده رهبرانقلاب از تلاش های سازمان بسیج ادارات استان/ انقلاب اسلامی با اراده الهی محقق شد

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: هدف و ماموریت اصلی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کمک به کار آمدی نظام اداری کشور، بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور خلاصه ای از برنامه های بالا دستی و شرح وظایف بسیج ادارات در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را بیان کرد و خواهان همکاری همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق برنامه های ابلاغی و بالا دستی شدند.
وی اجرا و تحقق طرح ارتقا سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اداری، پیگیری و تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری به سران سه قوا، اجرای میز خدمت جهادی و تخصصی در مناطق کم توسعه استان، مطالبه گری دلسوزانه از مسولین، اجرای منظم جلسات شورای فرهنگی استانداری وسایر ادارات، امر به معروف و نهی از منکر، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، ستاد اقامه نماز و دیگر برنامه مناسبتی و ملی و مذهبی را از اهم برنامه های سازمان بیان کردند.
تندپور بیان داشت: هر کجا که از روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی استفاده شده است موفق بوده ایم.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بحث وجدان کاری، نظم کاری و تکریم ارباب  رجوع را در ادارات استان مورد تاکید قرار داد و خواهان کار جهادی با محوریت مدیران تراز انقلاب اسلامی شدند.
وی ابراز داشت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروزه مهمترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم می باشد.
گفتنی است، این نشست صمیمی به همت حوزه اداری شهرستان بویر احمد آقای فرجی مسول حوزه اداری و با حضور تعداد از مسئولین بسیج ادارات کل و ادارات شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار