خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای قشقایی های شهر نقنه

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر سومین یادواره شهدای قشقایی های شهر نقنه و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۹۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام احمدی در مراسم یادواره شهدای قشقایی های شهر نقنه و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و حلول ماه رجب گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو خون شهیدانی است که سر دادند ولی دست از اعتقاد و باور دینی خود برنداشتند.

امام جمعه شهرستان بروجن تاکید کرد: شهدا ثمره تربیت صحیح اسلامی و مکتب امام حسین (ع) بودند و امروز چراغ راه ما قرار گرفته اند.

امروز دشمنان فرهنگ ایثار و شهادت را هدف قرار داده اند و در این مسیر تمام ابزار و امکانات خود را به میدان کارگزار آورده و سرمایه گذاری کرده اند تا با فرهنگ ما را از پای درآوردند.

وی اضافه کرد: اگر می بنید امروز رهبری تاکید بر فرهنگ دارند برای این است که دشمن روی آن دقت و توجه دارد هر چند از تحریم و فشار اقتصادی نیز غافل نیست اما امید اصلی دشمن در فرهنگ و تغییر در فرهنگ ناب اسلامی است.

امام جمعه بروجن با تاکید بر اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و در بیرون از مرزها گفت: این شهدای مدافع حرم نمونه ای از اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر نسل امروز است و این ایستادگی در سوریه و عراق و یمن به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس است که در دلها نفوذ کرده و حکومت می کند.

بیان خاطره از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار