عکس|

برگزاری بزرگترین رزمایش کمک مومنانه در تهران در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم باشکوه "ستون کشی خودرویی توزیع 110 هزار بسته کمک مومنانه از میدان فردوسی تا میدان آزادی" برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۹۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همزمان با فرارسیدن بزرگداشت ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم باشکوه ”ستون کشی خودرویی توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک مومنانه از میدان فردویس تا میدان آزادی” با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران، مسئولین شهری و بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با بیش از ۱۲۰۰ خودرو و ۱۱۰هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان و ۳۱۳ جهیزیه کامل برای زوج های نیاز مند برگزار شده است.

وی با اشاره به رشادت های بسیجیان و پاسداران در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) افزود: سپاه از اول انقلاب تا کنون در کنار مردم بوده و سعی در کمک به نیازمندان در این وضعیت اقتصادی را دارد و در کنار مردم هست.

گفتنی است علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز با حضور در این مراسم، ضمن عرض خداقوت به بسیجیان، از برگزاری این رزمایش بزرگ در پایتخت تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار