خبرهای داغ:

ویژه‌برنامه "پایان مجسمه" در کاشان فیلم‌برداری شد

کارگردان ویژه‌برنامه "پایان مجسمه" از ضبط این برنامه در کاشان خبر داد و گفت: این برنامه از رسانه ملی در ایام‌الله دهه فجر پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۱۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، مصطفی ملتیان از ضبط ویژه برنامه "پایان مجسمه" در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به تهیه کنندگی حامد عباسی در ایام دهه فجر از شبکه اصفهان میزبان نگاه شما است.

ملتیان افزود: این ویژه‌برنامه گفت‌وگو محور با هدف انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمرکز بر مقولات انقلابی و معرفی کتاب انقلابی پایان مجسمه و معرفی انقلاب اسلامی در کاشان برای نسل جوان است و یک برنامه ترکیبی و جدید با اجرای حسین جعفری‌راد و روایتگری موسی کیخا و فخرالدین شجاعی از کتاب پایان مجسمه است.

وی ابراز داشت: برنامه تلویزیونی پایان مجسمه ساعت 20:45 در ایام مبارک دهه فجر از شبکه اصفهان سیما بر روی آنتن قرار می‌گیرد و در این برنامه دانیال رحیمی کاشانی به عنوان مشاور کارگردان و رقیه بصیر و علی اصغر جوکار به عنوان دستیاران کارگردان در این مجموعه حضور دارند.

کارگردان ویژه برنامه "پایان مجسمه" گفت: سمیرا خصافی به عنوان منشی صحنه، دانیال رحیمی کاشانی به عنوان مدیر تصویربرداری، علی اصغر جوی پا، سید عباس بنی اقبال و حسن جندقیان به عنوان تصویر برداران در این مجموعه حضور دارند.

وی تصریح کرد: دستیاران تصویر محمد غلامی و سینا توان، مدیر برنامه‌ریزی مجتبی ملتیان، تدوین ابوالفضل سهرابی، مدیر صدابرداری مصطفی ملتیان، دستیار صدا محمد قاسمی، ایده و طرح محمدهادی صاحبی‌فرد و محسن صفایی فرد و مجری طرح بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت کاشان و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کاشان بودند.

ملکیان تاکید کرد: گریم پریسا خیاط، دستیار گریم، فاطمه حسنی، مدیر پروژه، محمدهادی صاحبی فرد، مجری حسین جعفری راد، خوانش داستان امیرحسین شیرقربانی و گفتار متن نادر ملک زاده تیم را همراهی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار