خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):

نقش طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی،نقشی بی بدلیل بود

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)، با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در شکل‌گیری و‌اوج‌گیری انقلاب، گفت: نقش طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی، نقشی بی بدلیل بود.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، یادوراه شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور رئیس حوزه علمیه اهل بیت(س)،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،دفتر امام جمعه،رئیس بنیاد شهید،مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و طلاب و روحانیون در سالن اجتماعات حوزه علیمه شاهین شهر برگزار شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با تاکید بر نقش بارز روحانیون و طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:قوام اسلام به خصوص مکتب تشیع و موجودیت دین  و انقلاب، مرهون مجاهدت تربیت شدگان مکتب اهل بیت(س) که همان علما و فقها هستند می باشد.

وی افزود:طلاب و روحانیون در طول مبارزه با رژیم ستمشاهی مجاهدت های بی شماری انجام دادند و سپس در طول دوران دفاع مقدس با حضور در خط مقدم نبرد با دشمن،با بذل جان خود اجازه ندادند پرچم ولایت و اسلام به زمین بیفتد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه روحانیون در طول تاریخ کشور در ایثار و شهادت پیشگام بودند،گفت:روحانیون در دوران انقلاب نقش روشنگرانه ای داشتند و در ادامه در طول دوران دفاع مقدس نقش ارشادی و تبیینی را به خوبی ایفا کردند.

وی افزود:در شرایط کنونی که دشمن در صدد ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است و لازم است طلاب و روحانیون با جهاد تبیین به جنگ روایت ها  و تحریف بروند و در این عرصه نیز خوش بدرخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار