خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن(ع) ملایر عنوان کرد

دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم ایران اسلامی

ملایر-فرمانده حوزه امام حسن(ع) ملایر گفت: دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۱۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دهه فجر را نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در آغاز چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت.

وی افزود: وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) ملایر تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است.

وی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که تا حد وسع برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلابی و اسلامی بکوشیم چراکه انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود دارد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

ابراهیمی با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر برنامه‌هایی اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست روشنگری، فضاسازی محله‌ها و مساجد و برپایی میز خدمت در سطح محله، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار