خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه ناحیه گلپایگان به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

به مناسبت ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، سپاه گلپایگان پیام تسلیت صادر نمود.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان و مجموعه های بسیج شهرستان به مناسبت عروج ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر نمودند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ،که حدود یک قرن از عمر با برکت خود را در راستای شناخت معارف الهی و مبانی اعتقادی و آموزه های مهدویت و انقلاب اسلامی گذراند،ضایعه ای اسفناک است.

عمر گرانقدر این مرجع عالیقدر ، به تدریس و تحقیق در حوزه علمیه و تربیت صدها محقق و تألیف دهها اثر فاخر و گرانبهای علمی پژوهشی واسلامی گذشت.

عضویت ایشان در مجلس خبرگان و عضویت در شورای نگهبان قانون اساسی و دبیری آن با حکم حضرت امام خمینی(ره) و فعالیت در کنگره های مهدویت از جمله فعالیت های سیاسی و اعتقادی این مرد بزرگ است.

سپاه گلپایگان و مجموعه های بسیج شهرستان،ارتحال این مرجع وارسته و فقیه برجسته و سنگربان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، حوزه های علمیه، مراجع معظم تقلید، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و عموم مردم،به ویژه بیت معظم له و مردم شهید پرور و انقلابی گلپایگان تسلیت عرض می نماید.

روحشان قرین رحمت الهی و در جوار شهدا و صلحا،همنشین باد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان و بسیجیان  حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار