کلنگ احداث ۱۵ واحد مسکن برای مددجویان رباط کریم به زمین زده شد

رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم از مراسم کلنگ زنی احداث ۱۵ واحد مسکن مددجویی در روستای انجم آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۸۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا صفرخانی با اعلام با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی ۱۵ واحد مسکن  ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان رباط کریم،گفت: این مراسم همزمان با ایام دهه فجر با حضور حمید تیزهوش، مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و محلی در روستای انجم آباد برگزار شد.

وی ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر،افزود: پروژه ۱۵ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان رباط کریم با همکاری بسیج سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر اهدایی شورا و دهیاری روستای انجم آباد احداث خواهد شد.

صفرخانی با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت حمایت در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیّران و آورده مددجو انجام می شود ادامه داد:  برای هر واحد مسکونی با ۶۵ متر مربع حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم ضمن تشکر از همراهی خیّران  و سازمان ها و نهادهایی که با  کمیته امداد در جهت ساخت مسکن نیازمندان همکاری دارند، گفت: توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان‌پذیر نیست و به مشارکت خیران و انفاق نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده های تحت حمایت با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن اقدام نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار