فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

نهضت کمک مومنانه تا برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد

ساری-سردار مسلمی با اشاره به اینکه نهضت کمک‌های مومنانه تا برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان، ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم منتظر دستورالعمل نیست.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

نهضت کمک مومنانه تا برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین استانی نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر و بزرگداشت ۴۳ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا ، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ با محوریت سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.

نهضت کمک مومنانه تا برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد

سردار مسلمی در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، از توزیع ۳ هزار ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام الله دهه فجر در ساری خبر داد وگفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این بسته‌ها هزینه شد که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و خیرین جمع آوری شد.

فرمانده سپاه کربلا از افتتاج ۱۴ واحد مسکن مددجویی در ساری هم خبر داد و افزود: این تعداد واحد مسکونی هم در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر  ۲ میلیارد ۲۴۰ میلیون تومان ساخته و تحویل مددجویان عزیز شد.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه نهضت کمک‌های مومنانه تا برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان، ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم منتظر دستورالعمل نیست و هرجا که مردم احساس نیاز کنند، ورود پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه مردم همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار انقلاب هستند، تصریح کرد: ما هم وظیفه داریم پای کار مردم بمانیم و تا جایی که در توان داریم، مشکلاتشان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار