دبیراجرایی خانه کارگرشهرستان ری از شرایط بد اقتصادی کارگران انتقاد کرد

سرایداری و نگهبانی ؛ حاصل۳۰ سال تلاش برای توسعه صنعت

دبیراجرایی خانه کارگرشهرستان ری با انتقاد از وضعیت بد معیشتی کارگران گفت: متاسفانه بازنشستگان با کوله باری از تجربه و تخصص امروز برای گذران زندگی باید سرایداری کنند.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۶۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگارما؛ "علی ترکاشوند" گفت: به دلیل شرایط بد اقتصادی؛ بازنشستگان شریف تامین اجتماعی برای جبران هزینه های سنگین زندگی مجبور می شوند به برخی مشاغل روی بیاورند که موجب تاسف می شود.

این فعال کارگری می گوید: مواد ۱۱۱ ، ۱۴۱ و۹۶ کاروتامین اجتماعی برافزایش مزد نیروی کار وبازنشستگان مطابق با تورم و شرایط اقتصادی جامعه دارند؛ ایا امروز دستمزدها عادلانه تعیین می شوند؟ مسلما" خیر!

ترکاشوند اظهارداشت؛ یک عمردرپای دستگاه تولید زحمت می کشی وحق بیمه ومالیات پرداخت می کنی به امید آن که چند صباحی را با ارامش به سر ببری وامروز همان روزاست ومتاسفانه کاربه جایی رسیده که به جایی که از تجربیات ارزشمند آنان در تولید و صنعت استفاده شود، بازنشستگان عزیز  برای جبران کمبودهای زندگی خود به نگهبانی وسرایداری مجتمع ها و کارگاه ها روی آورده اند.

گفت: قانون خوب داریم وهمه چیزمشخص است اما درعمل هیچ اتفاق خوبی نمی افتد وبرای اندک مزدی ؛ پیشکسوتان تولید باید گردن کج کنند!

ترکاشوند گفت: ایام دهه فجر؛ یاداور رشادت ها وایثارکارگران درخط تولید وجنگ اقتصادی است؛ ایا مزد این جماعت شریف؛ شرمندگی پیش خانواده ودوستان است؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار