مسئول سیاسی سپاه شهرستانی سراوان:

حفظ و صیانت از ارزشهای اسلامی رمز پیروزی انقلاب است

سراوان/ انقلاب اسلامی به دلیل مبتنی بودن بر فطرت و معنویت و داشتن اصالت که نشأت گرفته از بیداری اسلامی است به پیروزی رسیده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۱۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان،نشست بصیرتی سیاسی با حضور سرگردپاسدار جواد میرشکارمسئول سیاسی سپاه شهرستانی سراوان،سروان پاسدارعباس ملاشاهی فرمانده حوزه دانش آموزی، فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه نمونه شهید مطهری شهرستان سراوان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  مسئول سیاسی سپاه شهرستانی سراوان انقلاب اسلامی را یکی از نعمتهای بزرگ خداوندی برشمر و افزود: انقلاب اسلامی در 33 سال قبل با فداکاری انسانهای ایثارگر و صالح و عاشق اسلام به دست ما رسیده است و وظیفه ماست که قدردان این نعمت بوده و با تمام وجود در حفظ و صیانت از آن تلاش کنیم،که این همان رمز پیروزی انقلاب است.

سرگرد پاسدار جواد میرشکار در ادامه به مقایسه انقلابهای فرانسه و روسیه با انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل مبتنی بودن بر فطرت و معنویت و داشتن اصالت که نشأت گرفته از بیداری اسلامی است پرداخت.

در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه شهرستانی سراوان بر لزوم و ایجاد بصیرت و شناخت اسلام و رجوع به آیات متعدد در قرآن کریم اشاره نموده و گفتند در طول تاریخ صدر اسلام ما شاهد کسانی که به واسطه شناخت عمیق از اسلام و انقلاب رسیده و تاکنون ایستادگی نموده وبر سر اهداف خود باقی مانده اند هستیم.

سروان پاسدارعباس ملاشاهی افزود: مهمترین دستاوردهای انقلاب همچون برقراری حاکمیت اسلام و حکومت اسلامی و پیشرفتهای فناوری هسته ای و افزایش توانمندیها در این کشور می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار