ثبت نام مردان مجرد سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن تمدید شد

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن استان تا پایان سالجاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از اداره ارتباطاطت و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان،ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: متقاضیان مرد مجرد با داشتن حداقل ۲۳ سال در هنگام ثبت نام تا ۴۴ سال تمام فاقد سابقه مالکیت مسکن و یا زمین با کاربری مسکونی و دارا بودن سابقه سکونت در شهر محل تقاضا براساس ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند و در صورت احراز این شرایط، تایید اولیه خواهند شد.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان دارای شرایط لازم می توانند از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی  saman.mrud.ir  اقدام‌ به ثبت نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: واحدهای ساخته شده به مجردانی تعلق می گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز و حذف کلیه تخفیف ها به همان متقاضی تحویل داده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار